Puolitoista viikkoa ilman nettiä, turha modeemin osto, paljon uutta scifiä katsomatta, Kiitos sonera jälleen kerran. Kuluttajaasiamiehellä olisi kyllä tekemistä, paljonkin.
Ensin alkaa tulee 50% packet lossei pingistä ja ei mene kuin pari päivää että linja menee poikki kokonaan. No, ei muuta kun soitto Soneralla. Ne pistää homman eteenpäin Primatelille koska kuulemma pitää käydä paikan päällä, Kolme puhelinsoittoa ja 5 päivää myöhemmin Primatelin asentajat käy mittaamaassa linjan ja sanovat että minun modeemi on rikki, Tyhmä kun olen niin tilaan uuden verkkokaupasta, Odotettuani viikonlopun ja pari päivää saan sen vihdoinkin. Innoissani revin paketin auki ja asennan sen. Tunti säätöä ja tulen siihen tulokseen että siinä on ihan sama vika kuin minun aikaisemmassa modeemissa. Soneran DHCP palvelin ei anna minulle IP osoitetta. Perkele sentään, meni 80 euroa kankkulan kaivoon.
Soitin tänäaamuna jälleen kerran Soneran asiakaspalveluun, ääni pyhästä vihasta raikuen. ja eikö ne myönnä että ne on mokannut, ei ne edes saa yhteyttä omiin laitteisiinsa. Eli menee odotteluksi. Reklamaatio menee perässä...
Olo viikonlopun jälkeen alkaa normalisoitua, ehkä siksi että en ole tehnyt paljon muuta kun maannut sängyssä ja katsonut läppäriltä Quantum Leap jaksoja. Kaikki DJ kamat ja levyt on vielä purkamatta viikonlopun jälkeen joten minun olohuoneeni on esterata. Ehkä sitten kun loma alkaa voisi siivota. Mutta ennen sitä pitää mennä raiskaamaan itseään Tammerfestiin.

Päivän Statistiikka
Aamuja lomaan : 2
Työmotivaatio : 7
Aamun tyhmin linkki : DECEPTICONSORT

Myöhemmin:

Mr Wiggles kiteyttää tämän blogin niin hienosti.